Nagłówki MichałaPks Bielsko Biała

Michal prezentuje The Vagina Cafe, internetowa galeria sztuki, blog o kulturze i nawet Słownik Polsko Angielski w imieniu klubu milośników kawiarnii Vagina Cafe w Bielsku-Białej!

Dowiedz się, na co polega mój protest i co ma wspólnego z tym nowy Dzień Kobiet

Michal się opala obok malowanego słonca

Wpadnij do Vaginy...teraz najczekawszy nocleg w Bielsku...Plac Wolnosći 1, Bielsko-Biała...piękne pokoje dla kobiet i całej ludzkości ...kliknij i przeciągnij logo aby się podzielić linkiem

Odpowiedzią na Twoje potrzeby...

Jeśli lubisz podróżować...

Miniaturowy portret MichałaMichał Poleca:

Sauna Cezar

Bielsko-Biała, Polska

Fotografie Michała Slaby
Mapa pokazująca położenie Bielska-Białej w Śląsku
Bielsko-Biała znajduje się w rogu Śląsku
Margo behind a tree

Pks Bielsko Biała, kulturowe odniesienie

Poznaj świat pod każdym kątem...

Michał kręci filmy w imię pomocy dla kobiet ... czy oczekiwuje wdzięczności?Filmy dla Kobiet poster

Dla mnie, pochwa jest symbolem równości i akceptacji. W naszym nowoczesnym wieku, może nie każdy z nas przeszedł przez niej, ale te drzwi są zawsze otwarte - do wszystkiego, na lepsze czy na gorsze. Chcę chronić ten pomysł. Chcę żeby inni się otworzyli na potrzeby innych. Chcę, żeby słuchali.Pointer

Sprowadzając się do punktu, gdzie mogę naprawdę słuchać kobiet, chcę pokazać wszystkim, że jest to możliwe.

Zdecydowałem eksportować sztuki ręcznie zrobione przez kobiety w Polsce, do Ameryki. Sztuka wysokiej jakości ręcznie produkowana przez kobiety wysokiej klasy powinno się rozprzestrzeniać. O ile więcej mogę sprzedać tym w Stanach którzy znają się na to, tym więcej mogę kupić od tych, czyje godne ręce nadal walczą o otwartość i równość, walka, którą biorę w dniu dzisiejszym do World Wide Web.

Twoje wsparcie zapewnia, że ​​filmy dla kobiet zrobią różnicę.

Jeśli film się zacina czy przerywa proszę spróbować wersję niższej rozdzielczości.

Janina: Historia ustna XX wieku w południowej PolscePointer

Rozdział VI: Plennyj

Pani Janka opowiada historię niewoli ojca podczas pierwszej wojny światowej i życzliwośc którą pokazał rosyjskej hrabinie w czasie rewolucji bolszewickiej.

Ze sztuką dla kobiet pomagamy położyć kres rasizmuZdjęcie Gosii z naszej podróży po Europie.

Siła i godność strojem jej...

Księga Przysłów 31:25

Uwaga Autora: zostałem zabroniony od dzielenia szczegółów dotyczące mojego prawdziwego romansu przedsięwzięcia, do czasu, gdy druga strona jest gotowa do przedstawienia swojego punktu widzenia afery układu...Pointer

Kiedy przyjechałem do Europy 20 czerwca 2011 roku, nie miałem planu i na pewno nie miałem pojęcia, że do końca tygodnia będę uprawiał fotografię z kobietą której nigdy nie spotkałem - naturysta, która nigdy wcześniej nie pozwoliła sobie być fotografowana nago. Było to pierwsze wydarzenie z całej serii nowych wydarzeń dla nas obu.

Choć jako artysta pracowałem na rzecz akceptacji ciała od początku mojej kariery, i będąc, jako byłym modelem który nieraz pozował do aktu, przyżwyczajony do bycia nagi w otoczeniu społecznym, nie byłem znacznie zapoznany ze światem naturystów i nudystów który pracował na ten sam cel wspierająć człowieka. Zwiedzając nagie plaże i ośrodki wzdłuż wschodniego wybrzeża i biorąc udział w imprezach organizowanych wokół Nowego Jorku przez Young Naturists America, pozostało we mnie niedosyt i przybyłem do Europy, aby zobaczyć rzeczy jak mówią Amerykanie, z drugiej strony stawu. Moje wprowadzenie przejęła Gosia.

Dorastałam w Ameryce. "Land of opportunity," czyli lużno przetłumaczone, teren szans. Pełnoletność przyszła w latach 90. kiedy wszystko było możliwe. Ona wychowała się w Polsce. Dorastała w czasach, gdy Sowieci upewnili, że nie było nawet co jeść w kraju. Żadna niespodzianka że nie można nawet poprawnie przetłumaczyć słowo "opportunity" na język polski.

10.000 kilometrów. Jeden samochód. Jeden namiot. Zaczęliśmy uczyć się jak słuchać. Zaczęliśmy się otwierać. Zaczęliśmy współpracować. Nawet kiedy było żle, nawet jeśli było tak trudne, że nie wydawało się że skończy się dobrze, jakoś wytrzymaliśmy. Zakończyliśmy wycieczkę i wróciliśmy zadowoleni. Pokonaliśmy diabła na drodze. Z powrotem do domu więcej diabłów czekalo nas nadużywać. Jeszcze gniew. Jeszcze strach. Jeszcze wiecej smutku. Tym razem byliśmy przygotowani. Tym razem jeden miał drugiego i mogliśmy powołać na tę radość i zaufanie i niespodziewanie, co 10.000 kilometrów stworzyło. Mogliśmy sobie przypomnieć, jak to było żyć w jednym namiocie.

Zdjęcie z naszej podróży po Europie.

10,000 km przez Europę z obcym człowiekiem

Poprzednie zdjęciePoprzednie zdjęcie x10

Dzień 32
2011-08-20
 1༜25/24

Następne zdjęcieNastępne zdjęcie x10
Poprzedni Kemping

Camping Omaha Beach

Następny Kemping
Poprzedni Kraj

Vierville Sur Mer, France

Następny Kraj

Znikająca kobieta, znikający człowiek...Pointer

kolekcja nowoczesnych reprodukcji i plakatów

W ​​trakcie naszej podróży po Europie, Gosia bardzo dzielnie otworzyła się do mnie i do aparatu. Nie było to łatwe ze względu na blizny które nosi. Chciałem podzielić się ze światem jej często radosne, często smutne, często złe, ale zawsze wyzwalające doświadczenie, z wyjątkiem, że Internet jest pełen zdjęc nagich kobiet i mężczyzn oraz pełen trolli, którzy ich nadużywają.

Zdałem sobie sprawę, że to co naprawdę trzeba podkreślić, nie jest ta otwartość która powstała między mną i Gosią, ale ta ciemność, która nadal nas otacza. Kiedy cenzoruję nagość, czynię to w sposób, który nie zagraża spójności ludzkiego ciała. Cenzurując fotografię co Gosią i ja wykonaliśmy podczas podróży, szybko zauważyłem, że właśnie w tych zdjęciach, gdzie Gosia była najbardziej otwarta, najbardziej niestrzeżona i zrelaksowana, prosto mówiąc, gdy była samą siebie i pławiąła się w słońcu musiałem ją oczernić całkowicie.

Dlaczego społeczeństwo napędza ludzi w ciemności? Dlaczego nie możemy zaakceptować siebie, jak jesteśmy? Dlaczego nie możemy zaakceptować nasze ciała? Czy naprawdę staliśmy się rzezańcami? Czy jesteśmy w stanie przeciwstawiać się tej choroby co stawia nas przeciwko siebie? Razem możemy pokonać te demony które nas nadużywają.

Czy lubisz być nago czy nie, czy ktoś cię już fotografował nago, czy nie, ale szczególnie, gdy dla ciebie, jak dla Gosii, to jest coś, czego nigdy nie spodziewałesz, że zrobisz, proszę o rozważenie przekazania własnego zdjęcia do opublikowania w sposób ocenzurowanym jako forma protestu przeciwko wzechobecnej obecności ciała ludzkiego w Internecie, nagie czy nie, która jest opublikowana i powielana ad infinitum bez kontekstu i bez względu na tożsamości, lub potrzeb osoby która jest przedstawiona.

Słownik Kultury:
Pks Bielsko Biała

Vagina Cafe organizowała imprezy w plenerze , wycieczki krajoznawcze oraz wyjścia do teatru czy opery.

Vagina Cafe nie tylko była kawiarnią... tam organizowaliśmy wystawy, wernisaże, happeningi...

Wyjątkowość starych ceglanych ścian, oświetlenia zachęcało do prezentacji przeróżnych form sztuki.

Niepowtarzalny klimat tego miejsca teraz można wynająć na noc! Tam gzdie kiedyś kawiarnia była teraz jest nocleg: pokoje do wynajęcia - Bielsko Biała centrum!

Wymowa dla kobiet angielskiego odpowiednika na Pks Bielsko BiałaGosia na trampolinie

Jeszcze nie opublikowałem dla kobiet wymowę angielskiego odpowiednika na "pks bielsko biała."

Michal na video jak wymawia dla kobiet angielski odpowiednik na "pks bielsko biała."

Definicja dla kobiet słów Pks Bielsko BiałaGosia na trampolinie

Jeszcze nie opublikowałem dla kobiet definicję słowa Pks Bielsko Biała.

Jestem pewien, że to nie potrwa zbyt długo.

Odniesienia dla kobiet dotyczące hasła pks bielsko białaGosia na trampolinie

  • Muszę jeszcze znaleść dobre odniesienia dla hasła Pks Bielsko Biała

     

Posmak Prozy z Korpusu Utworów MichałaGosia na trampolinie

Obraz młodego Michała siedzącego na nocniku przed maszyną do pisania

Korpus Utworów i Powieści Akceptacji (KUPA) Michała prezentowana jest pod imprintem Bare Bottom, czyli Gołe Dno. Obecnie składa się ona z sześciu dzieł, każde z których reprezentuje inny filar kultury zawierające różnorodne wijące style.

Obraz młodego MichałaPowrót do Posmak Prozy Michała: Spis Treści

Posmak Prozy Michała z Death to McDonalds

Dodger Stadium z lotu ptaka, z wyimaginowanym Los Angeles częściowo zanurzony w tle

Tak zwana "Biblia bajki" (Story Bible) dlaserii komiksów która się toczy w Kalifornii podczas zmiany klimatu i która jest opowiedziana przez ośmiu bohaterów, którzy żyją przez klęskę żywiołową, która pochłania Los Angeles i wywołuje wojnę z ekspansjonistycznym rządem Meksyku potajemnie wspieranym przez Chin. (Ale na tej stronie zmieniłem okolicy Los Angeles na okolicy Bielska-Białej...:)

Frame #2476

im still forty miles from bielsko. im slowing down.

Chase Credit

21 August, 2:16 AM

Obraz młodego MichałaPowrót do Posmak Prozy Michała: Spis Treści

Posmak Prozy Michała zEwangelia Jezusa H.

Obraz planety Mars

Eksperymentalna chrystologiczna fantastyka naukowa , w którym Jezus pojawia się jako ugotowanym na twardo narratorem własnych wczesnych lat na kuli ziemskiej zrobiony ciemny z pyłu wulkanicznego i nieformalnie rządzony przez człowiek z Marsa, który sprzedaje powietrze w butelkach.

Oh, I'm tired. FUCK. When I'm tired, my voices come back. FUCK CHILD. Don't listen to them. They are stupid. They are vanity. They are meant to be ignored. I write them down only in the hopes that they will go away. If I share them, they will lose their power. They are meaningless, but I obsess: they bother me. And when they bother me, they win. I can't let them win. They are voices; they are meaningless. They are not me. My mind is sick. My mind says those things. I am not my mind. I am me. I don't say those things. My mind says them. It repeats them. No: I repeat them. No! My mind repeats them. My mind says what it wants to say. It has its own life. It has its own power. It controls me. Stop controlling me! I don't want to be obsessive.

Verse 6 from the chapter called Invocation

Oh child! Everything is bile. You are sheltered: you don't understand. Your grandfather is king of Mars - governor only in name - in practice: he is king. He sits atop the glass pyramid: the beautiful glass pyramid. Have you been there? I have no idea where you've been. I haven't seen you since you were a babe in arms. My arms! My blessed arms! which held you! which buried your mother with rocks!

Verse 2 from the chapter called Invocation

All I see is spinning, my child: elements in space: people: particles: planets: dancing: your mother dancing with your father: the waltz! How beautifully they danced. Your grandfather was awed. He hated your father. He was good: your father: he was a good dancer - before he lost his leg: before Zeus (the machine god - FUCK ZEUS!) gave him his robot leg.

Verse 11 from the chapter called Invocation

Then the conglomerates came. They brought lots of suits. They brought water and air. They brought fuel. They brought lots and lots of diamonds and robots. The robots were the best, because they didn't need anything but fuel.

Verse 6 from the chapter called Childhood

Obraz młodego MichałaPowrót do Posmak Prozy Michała: Spis Treści

Posmak Prozy Michała zSeks dla Dzieci

Rysunek człowieka między nogami kobiety na tle mężczyzny w szpitalnym łóżku

Książka literacka opowiadane przez parę rodzeństwa po obu stronach Atlantyku, dla których dziwne doświadczenia seksualne stanowią poważne wyzwanie dla ich tradycyjnym rozumieniu matematyków, małżeństwa, młodych gejów i Boga.

But once these things are grouped together, no criterion but taste is specific enough to distinguish between them; in this way, taste is subject to qualification. Do you see what I'm saying? You see, if one were judging an Olympic race, where time is measured by the millisecond, and we know that only one athlete will get the gold, one would still have to concede that each contestant is among the very best, and therefore equally capable of winning if circumstances permit. Unless of course, the race is run several times and there is always the same clear winner. But then that person belongs in a category of his own, sui generis, which, I suppose, might be construed to mean that he is the best, which also means that I am defeating my own argument.

– Title 1, Regarding Peaches and Bananas, Part 1, Section 1, Introduction, Paragraph 1, Clauses 25-29

But I confess: it was very nice to see him. And Luke. And of course, Macy. It's amazing how some people, after so many years, can still make one's flesh jump. Even after one has lost all hope of...the impossible. But like I said, value is so arbitrary. Take wine, for example. I once thought that wine connoisseurs were gods. Possessed of some unearthly power, their discriminating taste born of years of good breeding at expensive restaurants, I thought their abilities beyond the reach of anybody who had not memorized a proper wine list by puberty, or had not spent their adolescence hopping through the French countryside or crawling through the caverns of Eger.

– Title 1, Regarding Peaches and Bananas, Part 1, Section 1, Introduction, Paragraph 1, Clauses 4-13

Today has been a very long day for me: I had to wake at six in the morning to make the early train to the city. Nike's party was at seven o'clock in the evening, and after stopping for lunch at the station I went down to the dormitories on Prospect Street, looking for Luke of course. He's directing a musical revue for the university, as part of a temporary position that he thinks he'll have till the end of next term (with any luck, they'll want to take him for good and he'll be silly enough to do it). I'll never understand why he agreed to live in those dormitories, surrounded by the most unattractive facilities; at least he has his own bathroom, and I meant to take advantage of it, having tried unsuccessfully to sleep on the train. My hair was a complete mess. And it's much longer by the way; you haven't seen it but it almost reaches my shoulders.

– Title 1, Regarding Peaches and Bananas, Part 2, Section 1, Visiting Old Colleagues, Paragraph 1

I'm getting ahead of myself: I was sitting there in that bathroom, letting it steam, while I sat there obsessing about a bottle of alcohol. It was so trivial. There was no real necessity of bringing a bottle - I hadn't promised anything. I should not have looked silly going there empty-handed - after all, it's Nike we're talking about. I could've left before the party and come back shortly afterwards with a bottle. Nike probably would've come with me. Or else he would've let me go; I would've insisted. He would've said it were silly to do so, but I would've looked over my shoulder and smilingly said, "It's for my own good!"

– Title 1, Regarding Peaches and Bananas, Part 2, Section 2, Letting It Steam, Paragraph 3

Obraz młodego MichałaPowrót do Posmak Prozy Michała: Spis Treści

Posmak Prozy Michała zTsiga Tsiga Tsiga

 Kule śmigają obok pomnika Nikola Tesla

Zbiór opowiadań w którym występuje między innymi seksowna paryska ducha, upiorna baza na księzycu zaludniona przez obcych którzy mają pochwy zamiast gęb, policjant z polskiego pochodzenia, ciężarówka pełna arbuzów, flecista, i facet, który musi się spotkać z drugim facetem na temat chorego konia.

The light emitting diodes of the console spelled out the time. It was the middle of the night. The dashboard, awash in a dim glow, seemingly floated-a stage lit with miniature footlights. It was polyvinyl chloride. It was dark-like burgundy. Hard, smooth, horizontal, finite, it complemented the straight and endless road. It was: the cross of the crucifixion. I blinked. Was that right? Was the dashboard the beam? the road, the pole plunging headlong into earth? Whither did it will me go?

– from “Paris Is For Rapists, Too,” a ghost story featuring a half-naked nun

A headrest blocked my view. I turned towards the window. It was dark outside. I realized I didn't have a head. There was nothing in the glass-not even the faintest reflection. I moved my hand towards my eyes. I couldn't see it. I tried to feel my heart. My hand sank into my chest. I had no chest. I panicked. I clutched the seat. I felt the leather on either side. Slowly, I brought my hands together. My buttocks were gone. What the hell was I sitting on?

– from “Paris Is For Rapists, Too,” a ghost story featuring a nun

"I heard from somebody who talked to somebody who knew somebody who used to work here that most of their patrons aren't gay. What do you think of that?"

"I think it's stupid. Why would it be true?"

"Maybe homosexuals think transvestites are queer or something."

"If you want one of these people, why wouldn't you be gay for wanting them?"

– from “Paris Is For Rapists, Too,” a ghost story featuring a frank discussion of half-naked nuns

"You realize she's my cousin. She doesn't put out?"

"What?"

"She won't let you in the ass?"

"No."

"I thought so."

"I'm not saying that."

"You want it in the ass-from her."

"I don't."

"She won't give it."

– from “Paris Is For Rapists, Too,” a ghost story featuring a frank discussion of the beautiful world of Paris

Obraz młodego MichałaPowrót do UsagePosmak Prozy Michała: Spis Treści

Posmak Prozy Michała zPrzykra Pani Jackson

Wyrzeźbione litery na starożytnej kamiennej tablicy która wisi na ścianie

Prawdziwa sztuka. W nim dramat. Mów szybko. Trwa dwie godziny. Odbywa się w pensjonacie. W małej społeczności. Po zabójstwie. Mnóstwo podejrzeń. Postacie musią się nauczyć jak się słucha. Zabawne.

(LESBIAN enters, followed by ALICE and LUKE. KOKOMO exits.)

LESBIAN: What a day! My skin has never felt so tight.

FLETCHER: How has our island paradise been treating you, Lesbian?

LESBIAN: Not bad, Fletcher. I'm covered with salt.

FLETCHER: You happened to go naawe this morning.

LESBIAN: We went naawe this morning, as you like to call it, in Emily Bay.

ALICE: The water was lovely.

LUKE: The beach was bodgy.

ALICE: I think my husband got stung.

LUKE: In the blot.

– ACT I, lines 46-54

(MS. JACKSON exits.)

KOKOMO: You should've washed.

FLETCHER: What difference would that have made? I wore my suit yesterday. Nobody cared - except for me. It was killing me. No, Mother: that prosecutor took one look at me and old man Menzies and that was it. We were out of there. Thank you kindly.

KOKOMO: Did it take long?

FLETCHER: Long enough to waste my time.

MS. JACKSON: (off) Why would he not want you?

FLETCHER: Who knows? Perhaps the prosecution thinks I'm immature.

KOKOMO: You're not?

FLETCHER: No.

MS. JACKSON: (off) It's because you're unpredictable, like an old man.

– ACT I, lines 8-16

MS. JACKSON: Fletcher!

FLETCHER: That's right. You were a Jackson to begin with. Then you became a Christian. Now you're a Jackson again. My mistake.

ALICE: What was his old name?

FLETCHER: Alexander Smith.

LESBIAN: It's a good thing he changed it. There are plenty of Smiths.

FLETCHER: And not enough Christians.

LUKE: It must be tough havin' an island full of your rellies: bunch of stickybeaks.

LESBIAN: I suppose it came as a great relief when they named a New Zealander their prime suspect.

MS. JACKSON: It ended a frightening period for all of us. Everybody had been suspicious of everybody else.

FLETCHER: Some of us were firm believers that it had to be an outsider.

– ACT I, lines 102-111

(FLETCHER exits.)

MS. JACKSON: Kokomo!

KOKOMO: Yes?

MS. JACKSON: Where did you put it?

KOKOMO: On the terrace, ma'am.

MS. JACKSON: Why didn't you say so?

LESBIAN: I think she means lunch.

MS. JACKSON: What?

KOKOMO: Lunch is served.

– ACT I, lines 214-221

Obraz młodego MichałaPowrót do Posmak Prozy Michała: Spis Treści

Posmak Prozy Michała z Miscellaneous Dingbats

Tytuł książki na koniec ciąg różnych dingbats

Książeczka pełna opowiadań. Mysterium do spożywania przed snem. Bajka. Romans science fiction. Dorosłe życie. Mało inspirująca gejowska fikcja. Horror.

The day after my own mother attacked me she had the gall to complain to me that her wrists hurt. She told me she would never forget what I did. I wanted to laugh but my wife was there. That's how it got started.

– from “The Backed-Up Toilet,” a literature story based on something that happened, namely to the author

I suffer. It takes a lot of effort to stand in front of that toilet. Or worse. Sitting on it. With balls dangling precariously above a pile of this months shit. I don't want to say it but it scares the crap out of me.

– from “The Backed-Up Toilet,” a literature story based on true life, namely the author's

I've never raped a woman. I would never want to. Not sexually. I told my wife once I wanted to rape her. That comment needs to be taken in context. We were at an art gallery. We were looking at a picture of the Sabine women.

– from “The Backed-Up Toilet,” a literature story based on true experiences as I remember them

I want to meet the beautiful Branca someday. In Hong Kong. On the hill. With a view of the harbor. I'm sure she's just as charming as Rebelo himself. Chinese face. Portuguese name. British accent. Living symbol of a land in flux.

– from “Beautiful Branca,” a true story that represents the spirit of the facts as much as I remember them

Miłość jest rozwiązaniem...

Na co czekamy? Trzeba to przejąć!

Czyś ty rzezaniec?

Pokaz sztuki który przeciwstawia się nadużyciom

Św. Sebastian

Symbol siły i protestu

Sebastian był członkiem gwardii pretorianów rzymskiego cesarza, który miał czelność uczyć wartości chrześcijańskie w czasie pracy. W Stanach Zjednoczonych, skąd pochodzę, istnieje wśród żołnierzy amerykańskich tradycja brak udziału w polityce, przynajmniej kiedy się nosi mundur. Ja myślę, że mężczyźni i kobiety w mundurach, którzy nie głosują lub nie wyrażają publicznie swoje polityczne poglądy zachowują się idiotyczne albo są zastraszeni groźbą kary od przełożonych. Tak czy inaczej, są rzezańcy. Moim celem w tworzeniu Serię Swiętego Sebastiana jest umieścić ciało i twarz prawdziwego żołnierza na pierwszym planie. Dobry żołnierz stawia swoją misję przed samym sobą. Często kończy się martwy.. Prawdziwy żołnierz rozpoznaje złą misję kiedy go widzi i nie boi się to powiedzieć. Święty Sebastian nie był krową, pomimo to, że mądrzy ludzie chcieliby nam przekonać inaczej. Święty Sebastian jest patronem wszystkich manifestantów, którzy napotykają strzały motłochu za to że mówią głośno.

Miniaturowy portret MichałaGosia na plaży